شرکت ماناپک

ویژگی ها :

  • ضد آب

  • آنتی استاتیک

  • شفافیت بالا

  • مواد درجه یک

  • استحکام بالا

ظرف استوانه ای شفاف (قطر 90mm )

No Data Found

ظروف استوانه ای با جنس pvc محصولی است که در بسیاری از صنایع غذایی و بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به عنوان یه بسته بندی شیک و شفاف برای جایگیری انواع شیرینی و شکلات و خوراکی های مختلف و همچنین اجناسی نظیر لوازم التحریر، اسباب بازی و عروسک ، لوازم تزئینی و … بکار می‌رود. پلاستیک بکار رفته در تولید این ظروف از جنس pvc  درجه یک باعث شده از مقاومت و شفافیت بالایی برخوردار باشد و دچار آسیب و یا شکستگی نمی‌شود. البته کاربری این ظروف تا حد زیادی دارای تفاوت است و همین باعث شده تا محصولات در طیف وسیعی از کیفیت ها و اشکال تولید شود. به طور کلی، ظروف استوانه ای پلاستیکی برای نگهداری انواع محصولات مناسب است و از درب های مطمئن و محکمی تشکیل می‌شوند. این درب ها از خروج مواد موجود در داخل ظروف جلوگیری می‌کند و آن را در ایمنی کامل نگهداری میکند.

ظروف بسته بندی پلاستیکی از انواع مختلفی در بازار برخوردار است و براساس مواد اولیه بکار رفته در آنها دسته بندی می‌شوند. از مهم ترین این دسته بندی های ظروف شفاف و رنگی است. ظروف شفاف معمولا طلقی هستند و مقاوت بالایی در برابر ضربه دارد. امروزه استفاده از ظروف طرح دار در میان افراد به سرعت رواج پیدا کرده و بسیاری از طرح ها و رنگبندی های مختلف این محصول را در بازارهای مرتبط دیده اید.

از مهم ترین و مرسوم ترین کاربرد های ظروف پلاستیکی بسته بندی می‌توان به جایگیری انواع شکلات و تافی، بیسکوییت، انواع حبوبات خشک، مواد غذایی آماده، و … اشاره کرد.

شرکت مانا پک به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ظروف پلاستیکی استوانه ای مفتخر است محصولات تولید خود را با تنوعی از ابعاد ، طرح ها ، و رنگ های مختلف و همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک ، به تولید کنندگان ارائه نماید.

برای اطلاع از قیمت انواع ظروف استوانه پلاستیکی شفاف می‌توانید با واحد فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

جدول